Sunday, December 19, 2010

Cerita Bermula nyer aku minat pada Lagu korea....

Aku dulu x brapa minat sgt dgn lagu2 korea, sampaikan kakak aku yg minat korea aku rasa heran napa lah minat sgt korean ni, dah ar bahasa dia x faham dan kadang bahasa diorang agak kasar sedikit..

Sampai suatu masa lagu Wonder Girls-Nobody ...famous kat malaysia ..jadi kegilaan ramai ..aku bengang pada mula nyer coz mana2 aku gi tempat shopping ker kedai makan ker
mesti pasang lagu wonder girls...i want nobody ,i want nobody ,i want nobody.....pening2......bila time aku duk baca komik kat atas katil sambil dgr radio....BOMB~!!!!!!!!! lagu wonder girls lagi.......aku dah penat nak bengang.,...so aku pown try layankan jer...hurm...Not bad larh...aku dah mula minat sedikit dgn lagu kpop...

Keesokkan aku lepak ngan member satu class aku di salah satu kedai makan dalam kolej kami...kitorang lepak2 cerita ...Buzzz..tiba2 lagu wonder girl kluar kat TV....aku pown dgr kan.....member2 aku agak keliru dgn tingkah laku aku yg pada asal nyer ...x brapa minat lagu2 mcm ni....then ...aku pown berborak arh dgn member aku pasal girl2 korean comel ...mata bulat ...kulit diorang cantik ...then kwn aku promote lak Girl Generation(SNSD)..kata dia girl2 group ni lagi hot,cute,Bergaya.....so at that time gak cepat2 aku gi Cafe berdekatan and try research pasal Girl Generation......*Toing2* hahahaha ..minat aku semakin Melonjak tinggi.....MY GOSH CUTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....

sampai sekarang ni ....aku rajin cari artis Korean Pop ....
*Here's my secreat....dlm folder laptop aku dlm puluh-ratus Video Kpop bersaiz ,HD,HQ....hahah puas aku tengok muka2 Kpop Girl ...Comelll.,.!!!

so tu jer lah cerita ringkas aku dgn dunia Kpop ...dari benci jadi suka......dari suka jadi Kegilaan...


Wonder Girls



Girl Generation

No comments:

Post a Comment