Monday, August 22, 2011

Beautiful Inside and Outside


She had a gorgeous look ,and a nice person ,perangai kami kadang2 ada yg sama ,maciam tia suka tempat keramaian ,well mcm tu larh aku,peduli la pa org mao chap aku weird ka apa , tapi aku suka sendiri2 tu yang jarang2 p out lepak,now I got lisa mean im not alone at all,she the only person i can accept in my life ,dia lah slalu terangi hidup aku ,kasi happy2 aku, suka buat aku ketawa , always buat ku jatuh centa ma dea XD,tapi kami belum lae berjumpa dalam status as a couple,dlu kitorang kawan2 jer ,time kat class borak cam besa jer ,and nanti dia datang sini thing has change , im gonna treat her like a person that really important for me (VVIP) XD hehe ,bila sudah dekat2 time dia mau datang sini saia tunggu dia di entrance perdana :) ...♥ maw hug ma dea ,and luahkan semua rasa kerinduan aku pda dea :) bukan jiwang ,tapi org cam aku,kalau sayang ma that person ,aku sayang betul2 ♥ I Love You Dear Lisa ♥

No comments:

Post a Comment