Friday, August 19, 2011

The First I Met You...

Rewind Back The Time We 1st Met....

Hari Pertama aku masuk kolej ,dan buat pertama kalinyer aku merasakan kehidupan yang disebut "berdikari" aku tinggal di rumah bujang di shah alam ss/13 perkara pertama yang harus aku lakukan ialah bijak dalam mengurus hal2 peribadi serta urusan kehidupan seharian,Stop Topic citer"About My Life"..



Beralih ke topic asal ,about the person i met in the class, cute org dea ,tapi perasaan gila ku entah kenapa,tiba2 da rasa something yg beza dgn hari2 yg sebelum ni ♥ even i know she oredy had someone to be with, then at the day aku buat perasan aku besa2 shak ,walaupun memang aku da perasaan ma dea ..punya jeles bila tinguk dia ma bf dea, so aku pendam kan jer perasaan aku , about 1 month sudah kami satu class, terjumpa larh acc FB dea, pasal di class saia ma that girl that i admire pun jarang bertalking ada pun pasal hal kolej shak, so i think di fb only can get me near her, get to know her :),mcm2 juga larh kami berchat time di fb, tapi depan2 naaaa malu, jarang2 bertegur XD,*time tu nick fb ku Sunny ,and dia pun tia tao sgt my name, so dia panggil saia sunny2 XD....terus saia chap bukan sunny bha faizul! tapi dia chap nmao, mao panggil sunny juga XD hahaha naaa so saia biarkan jak dia panggil saia bgitu hahaha ,buleh katakan tiap teguran dia and suara dia, buat ku happy :) ..

Time Di class suka aku tinguk dea, even dia tia tao aku slalu curi2 pandang dea di class, and nobody alert with my obsessi by always looking at her at the class, pada hari exam semua student kena pakai formal ,for male kena pakai baju bercolar,berkasut,baru buleh masuk exam kalau teda, nda larh diluluskan menduduki exam,female pulak mesti berpakaian kemas menutup aurat, and that time she wearing baju kurung, aiseh bukan mau tembirang larh kan, natural Beauty lah katakan, cantik sangat,cair wor aku time tu ,nda dpt katakan apa2, kalau saia terbiasa berborak ma dea, terus saia chap, cantik nya kao pakai baju kurung lisa XD, uina tapi pa buleh buat kan ,org pemalu cam aku memang tidak2 larh berchap gitu...

Itu seja cerita buat masa ni ,akan ku continue bab amaciam kami dari friend to be couple :) ..

♥ Love You Dear Lisa ♥
-END-

No comments:

Post a Comment