Saturday, May 5, 2012

Alhamdulillah CGPA untuk semester pertama 4.00 pointer :) status KB Star*




Alhamdullilah Semester pertama aku dalam Program Diploma RekaBentuk Grafik , hasil usaha aku ,doa dari ibu dan keluarga ,Berkat Allah Yang maha esa aku diberikan peluang untuk merasakan status sebagai pelajar cemerlang untuk semester pertama aku ,semua adalah disebabkan sokongan dan dorongan dari keluarga , dan kawan2 , perasaan aku setelah memperolehi pointer 4.00 FourFlat gembira yang tidak terhingga , aku berpuas hati dengan hasil usaha yang telah aku perjuangkan , aku berharap dimasa akan datang aku mampu mengekalkan lagi pointer seperti ini , apa yang harus aku lakukan ialah Berdoa , restu dari ibu dan keluarga , sokongan dari kawan2 dan kerja sama yang baik :) , aku juga meanggap kawan2 aku sebagai cabaran buat aku , masing2 ingin cemerlang , dalam masa sama , kami saling bantu antara satu sama lain  :D , dan aku bersyukur mempunyai sahabat2 aku yang tidak berhenti2 membantu aku , sentiasa buat aku happy , insyaallah next semester panjang ni kalau korang lak dapat tempat aku , aku lah org pertama bagi sorakan OHyehh!!!! hahaha !!! so itu jer dapat aku ceritakan , aku gembira x terhingga :)

No comments:

Post a Comment