Thursday, August 25, 2011

About Me ....

Nama aku faizul ,korang boleh panggil aku faizul ,netz,zul or peijol,Tempat kelahiran di Queen Elizabeth Hospital Kota Kinabalu sabah,,tapi dah lama duk kat semenanjung,start sekolah tadika pun kat semenanjung,mcm mana pun hati aku tetap suka Sabah ,dimana tumpah nya darah aku disitulah kebebasan yang ada buat aku ,aku orang nyer simple jer,suka men game,dengar lagu / search lagu,tapi x reti men alat music ,but if aku disuruh pilih jenis music yg aku leh bawah aku pilih "drum" sebab aku suka buat rentak :)Mostly Hobby aku Suka edit gambar seperti yang korang tengok kat official fb aku dalam picture album ada gambar2 yg di edit tu 100% hasil kerja aku ,x suruh sapa2 pun ,aku x kedekut ilmu ,jujur aku cakap aku agak kekok nak ajar org ,tapi aku cuba lah gak ,pelan2 hehe ,so if korang nak mengenali aku selanjutnya add larh official FB aku ,aku suka berkawan dengan semua org tidak kira bangsa dan agama ,asal kan korang treat aku baik2 aku balas yg sama ,tapi aku tidak terima seseorang itu lebih dari seorang "KAWAN" ,sebab aku dah ada yang punya orang nya baik,sopan,aku sayang dia nama dia "Fenolisa Aflinda" and aku x nak sapa2 ambil dia dari hidup aku ...:) oh yer umur aku 20 tahun ,study kat PTPL shah alam ss 13 :) that's all ,Thanks...

No comments:

Post a Comment