Thursday, August 25, 2011

Im Always There For You ... ♥



Cinta , mudah bagi seseorang itu melafaskan kata-kata cinta,akan tetapi tahukah mereka erti tentang cinta?yang memerlukan pengorbanan,kasih sayang,dan ketulusan..

apa yang aku ingin menceritakan bukan kerana aku telah mencapai pengetahuan erti makna cinta, aku juga masih mendalami erti cinta,seperti sekarang aku telah jatuh pada seorang yang selama ini kami hanya berkawan,kos matapelajaran yang diambil adalah sama dengan aku,aku jatuh cinta pada dia sejak awal pertemuan kami di kelas,dan pada waktu itu dia adalah milik seseorang ,setelah setahun berlalu ,dia berpindah ke sabah ,dan meneruskan pengajian di sana,aku hampa kerana tidak sempat mengucapkan selamat tinggal pada dia, aku sedih dan kadang kala timbul perasaan menyesal kerana tidak menceritakan hal sebenar bahawa aku suka pada dia,segala pertemuan cinta aku dengan dia ,dan segala kata-kata yang tersirat di hati aku telah di lafazkan di Facebook dia ,sungguh aku tidak menyangka bahawa dia juga mempunyai perasaan yang sama terhadap aku...

Fenolisa Aflinda, itu lah namanya seorang yang sopan,cantik,tutur bahasa serta nada yang rendah,dia juga telah menambat hati aku sepanjang pengenalan kami,dia juga seorang yang careing,aku suka tengok muka dia ,comel sangat ,boleh katakan pada waktu bermulanya kehidupan kami sebagai seorang pasangan burung merpati,tiap hari aku melihat gambarnya,aku tidak berhenti2 untuk mentaq nama dia di status facebook aku,aku gembira bersamanya,kadangkala semua masalah terhapus apabila aku melihat gambar wajah nya, senang aku katakan segala penawar suka dan duka adalah dari dia,aku telah bertekad untuk meneruskan hubungan kami ini agar berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin,membina sebuah keluarga yang bahagia bersama dia,mempunya anak yang comel seperti dia,tingkah laku serta tabiat seperti ibunya ..

Pada masa kini aku tahu ,aku belum layak untuk memegang segala tanggungjawab yang besar buat aku,aku ingin menghabiskan pelajaran aku,serta mendapat pekerjaan yang menjamin masa depan aku serta keluarga aku.Aku juga ingin menunjukkan bahawa aku juga mampu berumah tangga,mampu untuk terus hidup sehingga ke akhir riwayat aku,aku juga ingin buktikan bahawa dia lah satu-satunya yang mampu memberi kebahgiaan pada aku...


Aku Berharap dengan semua mimpi-mimpi aku,usaha aku,niat aku,akan tercapai..


Writen By : faizul

The person i mean in this post is : Fenolisa Aflinda ♥


"Sayang i love you so much :) ,be my one,be my best, be my everything,be my cure everytime im in sad ,bcoz im always Love You ,no matter how or who will try to separate us ,it wont happend coz im always by your side,i am gonna take a good care of you ♥ Love Me [Faizul]"

No comments:

Post a Comment