Wednesday, August 31, 2011

Kek Lapis Sarawak yang dibuat oleh family mentua Kakak aku ..

Yummy!!!!!!!!!!! hahah sedap aku makan kek lapis sarawak time beraya di rumah family mentua kakak aku,seriusly decorate yang creative,rasa yang beraneka ,unik,pokok pangkal citernya memang perfect la ,aku x sempat nak amik gambar kek tu ,sebab kesedapan melanda masa kek tu menyentuh bibir ku seterusnya masuk ke dalam mulut PERH!!! terasa manisan kek tu ada yang perasa Mint,chocolate mcm2 larh hehe ,puas aku melantak kek tu ,x kurang nya lauk2 raya yang dihidangkan untuk kami ,semua sedap2 belaka,aku x melepaskan peluang aku untuk merasa semua jenis lauk,sedap2 kenyang2 hehehe bukan nafsu saja nak menghiburkan diri yang sebak akan kekurangan meriah raya,alhamdulillah semua berjalan lancar ,raya pertama tahun ni 2 rumah jer berbeza tahun lepas 3 rumah,dan sangat2 berbeza daripada tahun yang dlu kala,beraya rumah ke rumah family dan akhir sekali rumah family di PJ melepak ,bercerita,meluangkan masa sehingga jam 3 pagi ,dan benda ni x akan jadi lagi....

No comments:

Post a Comment