Sunday, September 4, 2011

3 Kind Dolphins...



♥ FriendShip ♥ Caring Each Other ♥ True Love ♥

Last raya kat melaka kitorang visit Jonker Walk Street,kat sana macam2 ada especially barang2 antik ,and mostly or i can say almost all Seller Berbangsa cina,kira jonker walk ni China Town larh , ada bermacam jenis makanan dijual tapi aku x leh beli bcoz x halal ,so aku kesana dgn family just jalan2 and beli barang2 jer ,aku tertarik dgn satu kedai ni bangle and neacklace hand craft so aku pun masuk larh ,rambang mata rasa2 mcm nak kaut semua jer ,last2 tengok punya tengok,masa pown x cukup so aku cepat2 decide mana yang aku nak beli ,but at the same time aku teringat kat my lovely Dear ,and i found a suit necklace for her ,3 dolphins .. aku x taw kenapa bagi aku icon 3 ekor dolphins ni mcm ada something ,tanpa buang masa aku beli semua barang2 and terus gerak ngan family coz nak rush balik hometown sebab dah lewat sgt ,dalam on da way balik,aku belek2 necklace ni setiap saat time aku pegang necklace tu teringat Lisa jer aku bayang kan camner agak nyer aku bagi hand to hand kat dia ,tapi 1 thing jer aku takut,aku takut dia x suka lak neacklace ni ,tapi aku harap dia dapat menerima pemberian aku walaupun x seberapa ,aku sayang kat dia ,termasuk hari ni dah masuk seminggu dah x chat dgn dia ,aku harapkan dia dapat on9 malam ni ,boleh aku chat dgn dia puas2 Lisa B sayang you so much ,b sangat2 miss you sayang :) ,I Love You Lisa

No comments:

Post a Comment