Friday, November 25, 2011

I feel Fucking hate !!!!

Aku cuba tuk berbaik2 ma dea...tapi dia tetap tidak bagi aku peluang , dia yg salah...dia tidak mengaku selama ni dia just guna-guna aku tuk lupakan ex lama dia...... sebelum ni aku x pernah sakitkan hati dia.....tiap kesalahan yg dia buat ma aku , aku just maafkan jak....... mcm org buduh aku turut pa yg dia mau.... :'( ,aku berjanji 15/12/2011 aku akan kumpulkan semua barang2 kenangan aku tuk dia......sebab tu barang sayang tuk dibuang ...so aku bagi balik benda yg aku beli khas tuk dia..... and tujuan aku supaya teda sudah barang2 yg buleh ingatkan sal dia..... dia mungkin berbalik ma ex dia....aku mau tinguk pa ya jadi bila ko sendiri tinguk pa yg sudah berubah....harap jan ko menyesal di kemudian hari..... about message awal tadi......thx larh sebab kau agree dgn kuzen kau ...tuk break dgn aku, welll kuzen kau buleh jaga ko kan disini including intro you new thing yg sepatutnya ko x perlu pergi pown (clubbing) moginum lae.....aku terfikir kalau2 ko mabuk tidak sedarkan diri ....then ada guy cuba rosakkan kau .... phew.~~~... tidak dpt terbayang nya mami and daddy kau....aku kesian ma diorang ..sebab penat diorang bekerja cari duit tuk kau...sementara kau p clubbing moginum2 lae harap ko sedar larh if si eka tu buleh jaga ko ,ada cara dia ..memang aku bukan sepa2 tuk nasihat .... aku takut jak urg chap kau kena kejutan dunia , sorry to tell aku dibesarkan di KL so aku taw semua , memang sabah and KL big difference , but once you came and try something negative activity you will never return ........

No comments:

Post a Comment